ehm...

Doufám, že tu nečekáte žádné zprávy z Chicaga...

středa 20. dubna 2016

Óda na kafe


Už jsem zase tady. Největší prču s člověk užije, když je za poslední měsíc už potřetí nemocnej. Má pak takový srandovní stavy, kdy se mu v noci zdá, že ho pronásleduje rošířený senát nejvyššího správního soudu, protože jim vadí, že jsem se omylem při bruslení na ledě zeptala podezřelého z vraždy kapaciózní otázku, což se nesmí. Jo, už mi hrabe.
 .
Hráblo mi tak, že už nemůžu vydržet se svým zjevem, a proto moje nové právnické já bude již brzy pyšně nosit trvalou. Bude to změna. Asi taková:
.
 

Zhodnoťte sami. Určitě to bude děsně motivující. Člověk se pak bude učit jako ďas a určitě to půjde mnohem rychlejc. Spoléhám na to. 
 .
.
A na závěr video. Bohužel na youtube je jenom španělsky předabovaná verze, ale texty písniček jsou anglicky, tak to podle mě neva.


Žádné komentáře:

Okomentovat